
Forgalmad van, de eladásod nincs?
Sok online kiskereskedő azzal a problémával küzd, hogy bár jelentős forgalma van, az eladások száma mégsem nő. Miért lehet ez?
Tovább

Így készíts üzleti tervet!
Több okból érdemes lehet üzleti tervet írni egy új kiskereskedelem számára. Most adunk egy kis alapot ahhoz, hogy megtudd, hogyan készítheted el!
Tovább

20 mód a termékek népszerűsítésére
Már vannak termékeid és megnyitottad a webáruházadat? A következő lépés legyen a hatékony hirdetési módszerek megismerése és használata!
Tovább

Milyen termékeket árulj?
Nem tudod, milyen termékeket árulj a Shopify-webáruházadban? Íme, 10 forrás, ahol megtalálhatod a megfelelő ötletet!
Tovább

Így segítenek az e-mailek megtartani a vásárlóidat
Íme, nyolc példa, amely megmutatja, hogy érdemes a vásárlások után rendszeresen e-maileket küldeni, mert így állandó vevőtábort alakíthatsz ki.
Tovább

Promóciós és tranzakciós e-mailek különbsége
Az e-mail halott. Az e-mail életben van. Az e-mail féllábon áll. Az e-mail virágzik. Te mit gondolsz? Íme, egy cikk a promóciós és a tranzakciós üzenetekről.
Tovább