...
...
...
...

MailChimp for Shopify

0$-tól

  • Kösd össze meglévő Mailchimp fiókodat a Shopify üzleteddel (ingyen)
  • Automatikusan hozzáadja az ügyfeleket és vásárlásaikat a MailChimp-hez
  • Készíts hatékony automatizálásokat, célzott e-maileket és hirdetési kampányokat, hogy személyre szabhasd marketingedet, hogy eladj több dolgot és növeld az üzletedet.
Megnézem!



Kezd el egyszerűen

Korszerűsítsd az e-mail marketing munkafolyamatát. Integráld a boltodat a MailChimp-pel.

  1. Hozz létre egy MailChimp fiókot.
  2. Készíts egy listát a MailChimp-ben (lehetőleg egy webáruházhoz egy listát)
  3. Kösd össze a webáruházadat azzal, hogy telepíted a MailChimp for Shopify alkalémazást a Shopify Store-ból.

Így képes leszel a következőkre:

  1. Szinkronizálni listádat és a vásárlási adatokat
  2. Marketingautomatizálás beállítása, hogy emlékeztesse az ügyfeleket azokra a tételekre, amelyeket a kosárban hagytak vagy megtekintették a webáruházunkat, így visszaszerezve ezen ügyfeleket és nyomon kövessük a vásárlás után is.
  3. Termékajánlások készítése
  4. A vevők nyomon követése és szegmentálása a vásárlási előzmények és a vásárlás gyakorisága alapján.
  5. A MailChimp vezérlőpultban részletes adatok a marketing teljesítményről
  6. Növeljük meg a közönséget és értékesítsünk több dolgot a Facebook és Instagram hirdetési kampányokkal.
  7. Egy kattintással beágyazhatunk egy felugró ablakot, amely segítségével a látogatót feliratkozóvá alakíthatjuk át.
  8. A Shopify-ban létrehozott kuponkódokat hozzá tudjuk adni az e-mailhez és automatikusan összekötődik a Promo Code blokkal is.

Ügyfelek hozzáadása automatikusan a MailChimp-hez

A checkout folyamat során a Shopify megkérdezi az ügyfelektől, hogy érdekli-e őket a webáruházunktól származó marketinginformációkról. Amikor egy vásárló teljesíti a megrendelést és elfogadja a feliratkozást akkor a MailChimp alkalmazás automatikusan hozzáadja a feliratkozók listájához.

Célzott e-mail kampányok a vásárlási szokások alapján

A Shopify alkalmazás továbbadja az e-kereskedelmi adatokat a MailChimp fiókunknak, így lehetővé téve az e-mail kampányok hatékony célzását az ügyfeleink vásárlási viselkedése alapján. Küldjünk nekik a speciális ajánlatokról és promóciókról vagy a vásárlásuk alapján termékajánlások.

Automatizált e-mail kampányok

A MailChimp erőteljes marketing automatizáló eszközei megkönnyítik az ügyfelek elérését és a megfelelő tartalmat a megfelelő időben adja át. Amikor összekapcsoljuk a Shopify áruházunkat, akkor elérhetővé válik számunkra, hogy egy előre beállított automatizált munkafolyamatot használjunk, hogy automatikusan küldjön például elhagyott kosár üzenetet, amelyek arra ösztönzik az ügyfeleket, hogy befejezzék a vásárlást, vagy retargetink e-maileket, amelyeket az oldal látogatóinak küld, újra vásárlásra késztetni az inaktív vásárlókat ösztönző és releváns termékjavaslatokkal, vagy hogy elérjük azon ügyfeleket miután vásároltak a webshopunkból.

Fontos tartalmak küldése a személyre szabott eszközökkel

A MailChimp fejlett szegmentációs eszközeinek segítségével automatizált kampányokat hozhatunk létre az e-kereskedelmi adatok, a földrajzi helyek és egyebek alapján.

Személyre szabott termékajánlatokat készíthetünk minden egyes vásárlónkra a vásárlási előzményük alapján, reklámozhatjuk a jövőbeli promócióinkat is, és megajándékozhatjuk a legjobb ügyfeleinket is.

Facebook hirdetési kampányok a MailChimp-ben

Kombináld az e-mail marketingedet a Facebook hirdetéseivel, hogy egy integrált marketingkampányt tudj létrehozni, amelyekkel megkönnyíthetjük a marketing célzást a meglévő ügyfeleinkre, növeli a közönséget.